Gå till innehåll

Låsa upp mobilen


Recommended Posts

fungerar programen att låsa upp eller kommer man att sabba sin mobiltelefon ?

ja ska prova i sommar när mitt abonnemang har gått ut på 3 och har en Sony Ericssonk 610i

måste man har någon annan kabel för att låsa upp telefon eller duger samma kabel men fick på köpet ?

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Busenkelt att flasha om en sony ericsson... gäller att ha is i magen bara. Det du ska ha ordnat innan är en USB-kabel, rätt flashfiler till just din telefon och språk samt någon av de programvaror som nämns i länken ovan...

Själv föredrar jag XS++... Första gången jag gjorde det var jag allt nervös, men sen går det på räls. Nu har vi ett företag i Kristianstad som flashar om telefoner dit man alltid kan vända sig om det blir fel... men det är sällan det går så snett.

Ta tid på dig, fråga på t ex seunlocksweden eller Lasyk.com efter rätta filer osv... När du är säker på hur du ska göra har du ett ganska enkelt jobb framför dig. När man blivit varm i kläderna kan man ha massor av kul med sin telefon. Man kan lätt installera flashmenyer, bättre drivrutiner till kamera och Walkman-spelare osv...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...