Gå till innehåll

Kört recovery hittar inte gamla mail


paa

Recommended Posts

När du gjort en recovery, har för mig att man måste "Take ownership" dvs stå som ägare för att kunna öppna filerna då de tillhörde en annan installation än den nuvarande... men jag kan ha fel där.

Det skadar inte att prova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hittat mapparna som jag haft i mitt gamla Outlookexpress men kommer inte åt meddelandena?

Får du upp en "du har ej tillgång -skylt"? Isf. får du göra som Venom säger.

OM så är fallet så måste du disabla en funktion, för att komma åt "behörigs-fliken".

kentan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna utfoskaren

sedan till verktyg>Mappalternativ>flik visning>makera visa dolda filer och mappar

Så var det ju, ibland är det så  enkelt att man missar det. Nu har jag hittat dom och fått dom på rätt plats. Nu har jag bara ett problem kvar (tror jag) när jag ska köra mpeg filer i Windows media player får jag ett felmeddelande att det saknas ett codec, vad är det?

//Pelle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag ska köra mpeg filer i Windows media player får jag ett felmeddelande att det saknas ett codec, vad är det?

Codec är den del som talar om för spelaren vilken typ av fil och hur den ska spelas upp.

http://www.free-codecs.com/ där finns allt du behöver... ta ett "pack" så slipper du leta vidare.

Säkerligen kommer det förslag på andra spelare snart... då du använder Wmp :D :D, men kör så det ryker, om du gillar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...