kemi Postad Januari 3, 2009 Dela Postad Januari 3, 2009 Har några tabeller i ett dokument som jag skulle vilja göra några enkla beräkningar på men lyckas inte klura ut hur. Säg att jag har två tabeller och vill ha summan från tabell1 b2+b3 celler i en cell i tabell2 Jag har angett ett bokmärke för tabellen till tabell1. I den andra tabellen så matar jag in formeln =tabell1(b2+b3) men får bara syntaxfel. Har kollat runt både på nätet och i hjälpfilen men går helt bett tyvärr Vad är den korrekta formeln för att få ut det jag vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
PCGuiden Postad Januari 3, 2009 Dela Postad Januari 3, 2009 I excel är det väl enklast att du gör den =b1+b2 I den tabellen du vill ha resultatet i Hoppas det blir rätt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
kemi Postad Januari 3, 2009 Författare Dela Postad Januari 3, 2009 Jo fast jag behöver göra det i Word. Det är ett dokument som jag absolut inte har lust att börja göra om i Excel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.