Gå till innehåll

Vill få tillbaka mitt urspungliga msn- förlorat funktioner i messenger live


Recommended Posts

Har fått in messenger live och därmed förlorat urspungliga msn.

Genom installationen av live fanns inte längre foton tillgängliga på min visningbild. Inte heller kunde jag längre se någon av mina kontakters foto i  deras visningsbilder.

Loggad kommunikation försvann även det. Så information  jag valt ligga kvar i loggen  är därmed borta.

Jag vill inte enbart se en grön gubbe utan fotot som de har som visningsbild också.

Jag kan inte heller sända ett meddelande till min kontakt även om de inte är uppkopplade..var en av fördelarna med urspunglig msn. Att jag kan kommunicera utan att vi är inloggade samtidigt och utan att behöva göra ett mail.

Gillade funktionen att ge och lämna meddelande oberoende av när vi är inloggade. (Går inte i live)

Hur ska jag kunna få tillbaka att detta?

Varför finns inte funktioner kvar i live?

Jag har ingen webcam och jag föredrar bilderna.

Gillar inte live och vill ha tillbaka min urspungliga med foton som redan låg som visningbilder.

Hur gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag antar att du installerat den nya WLM9 som inte är skarp än,?Det gjorde jag och fick samma fenomen som du skriver om,jag kastade ut den och återgick till den gamla 8,5 så fick jag tillbaka alla mina kontakter och funktioner som hade försvunnit! Borde funka även för dig,kanske att du måste ta hem windows installer clean up o köra för att det ska funka igen!? Mvh MrO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst yassin_2999

Gå in på din egen MSN Space och ange din visningsbild för messenger. Då kommer du alltid ha samma bild oavsett vilken version du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren!

Jag uppskattar även möjligheten att kunna växla mellan visningsbilder under tiden jag sitter i msn. Är det möjligt om jag använder bild från space?

Urspunglig msn var ENKELT och smidigt..och som tidigare har diskuterats så finns inte heller foldern share kvar,,mycket är förlorat.

Får hoppas på att när live är färdigutvecklad att de bra funktionerna kvarstår!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...