Gå till innehåll

IE 8 på startmenyn Windows 7 Beta 1


Manneman

Recommended Posts

Jag har "pinnat" IE på startmenyn i Windows 7 Beta 1. Har kört 6956 fram till nu och upplevde inte detta i det bygget...

Mitt problem, om man nu ska kalla det så, är att till höger om IE8 ikonen så är där en popout-meny som visar de senaste besökta sidorna. Detta vill inte jag ha!!! Däremot älskar jag den liknande funktionen som blir om man "pinnar" WLM 9... coolt att kunna ändra status osv direkt från menyn.

Hur får man bort just de senaste besökta sidorna som popup.meny?

Tacksam för svar

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har "pinnat" IE på startmenyn i Windows 7 Beta 1. Har kört 6956 fram till nu och upplevde inte detta i det bygget...

Mitt problem, om man nu ska kalla det så, är att till höger om IE8 ikonen så är där en popout-meny som visar de senaste besökta sidorna. Detta vill inte jag ha!!! Däremot älskar jag den liknande funktionen som blir om man "pinnar" WLM 9... coolt att kunna ändra status osv direkt från menyn.

Hur får man bort just de senaste besökta sidorna som popup.meny?

Tacksam för svar

Mange

Bah! Nu tog jag upp värdefull plats på forumet igen... man leker en stund och sen hittar man det. Högerklicka på orben och välj Properties...bocka ur "Store and display recently opened items in the Startmenu and taskbar"

Så var det med det...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...