Gå till innehåll

Känner mig manad till att testa Windows 7 (Beta)


Gäst Malou

Recommended Posts

Hej!

Känner för att ge mig på att testa Windows 7 (beta) som kommer att släppas i kväll/natten till lördag någon gång.

Vill nu höra mig för. Kan man köra denna betaversion på en helt rensopad dator (utan någon annat op) installerad?

Edit:

Den här har jag fått svar på via en annan tråd här på forumet => Finns den i 32-bitars version? <=

Dessutom finns den endast som 32-bits (x86) ännu.

Och framför allt klarar min dator av att köra denna Windows 7 (beta) med det jag har (se nedan)?

ASRock P4i48|Intel Breeds Hill i848P|Intel Celeron, 2GHz|1GB RAM(PC3200)|NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (Microsoft Corporation) (64 MB)|AMI (08/26/04)|Intel 82801EB ICH5-AC'97 Audio Controller|Intel® 82801EB Ultra ATA Storage Controllers|Samsung SyncMaster 913V [19"LCD]|Bother MFC-440CN USB Printer|Brother PC-FAX v.2|Logitech G15|Logitech MX610 Laser Cordless

Vad jag förstår så skall Windows 7 själv hitta rätt/lämpliga drivrutiner stämmer det?

Eller behöver jag ta till min drivrutinsskiva och lägga in manuellt?

MVH/Malou

Redigerad av Malou
Tråden är låst då jag fått svar på mina frågor:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Känner för att ge mig på att testa Windows 7 (beta) som kommer att släppas i kväll/natten till lördag någon gång.

Vill nu höra mig för. Kan man köra denna betaversion på en helt rensopad dator (utan någon annat op) installerad?

Finns den i 32-bitars version?

Och framför allt klarar min dator av att köra denna Windows 7 (beta) med det jag har (se nedan)?

ASRock P4i48|Intel Breeds Hill i848P|Intel Celeron, 2GHz|1GB RAM(PC3200)|NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (Microsoft Corporation) (64 MB)|AMI (08/26/04)|Intel 82801EB ICH5-AC'97 Audio Controller|Intel® 82801EB Ultra ATA Storage Controllers|Samsung SyncMaster 913V [19"LCD]|Bother MFC-440CN USB Printer|Brother PC-FAX v.2|Logitech G15|Logitech MX610 Laser Cordless

Vad jag förstår så skall Windows 7 själv hitta rätt/lämpliga drivrutiner stämmer det?

Eller behöver jag ta till min drivrutinsskiva och lägga in manuellt?

MVH/Malou

Ditt grafikkort är troligen i klenaste laget.... annars skulle det säkert fungera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt grafikkort är troligen i klenaste laget.... annars skulle det säkert fungera!

Ok då får jag skippa detta då :angry: Alltid är det något som skall stoppa/ställa till det.

Men tack för svar i alla fall ;)

MVH/Malou

Redigerad av Malou
Tråden är låst då jag fått svar på mina frågor:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...