Gå till innehåll

Windows 7 Beta nedladdning öppen.


si3rra

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Får ni inte hem den?

Ehh.. dög inte länken till piratebay?

kentan.

Kentan!!

Du verkar inte ha läst tidigare inlägg i ämnet.

Nedladdningen är det minsta problemet som det skrevs tidigare, det är nyckeln som är problemet.

Men jag kör nog på Stenis förslag tillsvidare och hoppas att det inte är några funktioner som försvinner när man inte har nyckeln

/starplus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket skall man köra, x86 eller x64 och varför?

Tankar båda men x86 bröts efter drygt 300mb :(

Är det översta länken i första posten som man reggar sig för nyckel eller någon annan stans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt uppgifter från internet kan man använda nycklar från Windows Vista RC.

Det gäller i alla fall tidigare versioner av Windows 7. Kan ju prova !

Detta stämmer inte iaf Falc14. Min WinVista beta/rc nyckel funkade inte iaf

EDIT:

Just det, Stenis ditt förslag om rearm funkade inte för mig. Har inte tillgång för att göra det enligt Windows

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kentan!!

Du verkar inte ha läst tidigare inlägg i ämnet.

Nedladdningen är det minsta problemet som det skrevs tidigare, det är nyckeln som är problemet.

Men jag kör nog på Stenis förslag tillsvidare och hoppas att det inte är några funktioner som försvinner när man inte har nyckeln

/starplus

nej, nerladdningen är ju problemet, läs lite ovanför så ser du killarna har problem att få hem den.

Och ja.. Stenis förslag med; "slmgr.vbs -rearm" = 120dgr -- blir väl samma sak, som med eller utan nyckel?!

kentan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, nerladdningen är ju problemet, läs lite ovanför så ser du killarna har problem att få hem den.

Och ja.. Stenis förslag med; "slmgr.vbs -rearm" = 120dgr -- blir väl samma sak, som med eller utan nyckel?!

kentan.

Jösses !!!!

Nedladdningen och licensenykel hör ihop, när man gått igenom allt får man ett mail med nyckel samt länk till nedladdningen, men det har du väl uppmärksammat med antar jag.

Eftersom inget av det fungerar med överbelastade servrar så är det ett problem att ens få mailet med nyckeln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt segt nu. Någon som har direktlänkar för jag hittar inte något när jag väl kommit in....?

/Anderzzon

Dom verkar ha stängt den vägen, prova att ta direktlänkarna som näms i tidigare inlägg, dom funkar men går rätt segt

/starplus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jösses !!!!

Nedladdningen och licensenykel hör ihop, när man gått igenom allt får man ett mail med nyckel samt länk till nedladdningen, men det har du väl uppmärksammat med antar jag.

Eftersom inget av det fungerar med överbelastade servrar så är det ett problem att ens få mailet med nyckeln

Var inte så himla ilsk å sur.

Eftersom jag inte hämtat det den vägen, utan på PB, så vet jag inte vad som strular - skit samma.

Fråga; jag hämta den själv via PB, kommer jag få samma "sorts" problem som de andra "gapar om" - menar du?

För enligt dej tjänar man inte på att ta den via PB?!

kentan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kom just en feed från The Windows Blog, Brandon LeBlanc skriver....

Due to very heavy traffic were seeing as a result of interest in the Windows 7 Beta, we are adding some additional infrastructure support to the Microsoft.com properties before we post the public beta. We want to ensure customers have the best possible experience when downloading the beta, and Ill be posting here again soon once the beta goes live. Stay tuned! We are excited that you are excited!

...det går förövrigt inte ens att komma in på bloggen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar till Kentan!

Det du kan tjäna på att ta ner den från annat håll är möjligen hur snabbt du kan ta ner den´.

Och ja! du kommer (förmodligen) råka ut för att den vill att du ska ange nyckel efter ett visst antal dagar vilket det enligt Stenis går att förlänga till 120 dagar om man använder lagliga alternativ.

Det är mycket möjligt att det finns timestopper å liknande men det har jag ingen aning om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det är en beta version är det väl inte förbjudet att dela på en nyckel, eller? :ph34r:

Det vill du nog inte göra eftersom en nyckel endast kan användas ett visst antal gånger, har jag för mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vill du nog inte göra eftersom en nyckel endast kan användas ett visst antal gånger, har jag för mig iaf.

Jo normalt är det så...men gäller det även en beta?

Skulle inte förvåna mig om det är samma nyckel som skickas till alla eftersom betan i sig är tidsbegränsad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strunta i produktnyckeln! Du kan installera och köra i 120 dagar utan produktnyckel och då har Release Canidate släppts får man hoppas :) 30 dagar som standard men sen kan man köra "slmgr.vbs -rearm" tre gånger för att nollställa dagarna vilket blir total 120 dagar...

Först och främst har bara länken som Stenis la ut fungerat för mig men där får jag också några konstigheter: I nedladdningsrutan står det att filen är 2,4 GB men när jag sedan tittar på den nedladdade filen med filhanteraren så säger den 283 520 KB alltså en tiondel. Vad kan ha hänt? Tjall på linjen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först och främst har bara länken som Stenis la ut fungerat för mig men där får jag också några konstigheter: I nedladdningsrutan står det att filen är 2,4 GB men när jag sedan tittar på den nedladdade filen med filhanteraren så säger den 283 520 KB alltså en tiondel. Vad kan ha hänt? Tjall på linjen?

Du får en time out i din webbläsare på grund av att det tar för lång tid hos Microsoft med nedladdningen och det kan man väl säja är tjall på linan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...