Gurra101 Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Får inte det att funka jo det kommer ljud men det inget bra ljud:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Lyckad beskrivning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurra101 Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Lyckad beskrivning. hehe jo jag vet va lite tött (e fortfarande!) Vet inte hur det låter får det är dom andra som hör mig Men det låter inte bra tydligen finns det fler som har problem? Typ skorrande ljud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogWraith Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 hehe jo jag vet va lite tött (e fortfarande!) Vet inte hur det låter får det är dom andra som hör mig Men det låter inte bra tydligen finns det fler som har problem? Typ skorrande ljud. Kan inte direkt påstå att jag har haft problem med skorrande ljud ännu, provade lite med cam och mic i MSN, fungerade klockrent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Det är inte så att du har en dålig mic.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurra101 Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Det är inte så att du har en dålig mic.. Ne den funkar utmärkt i XP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Ne den funkar utmärkt i XP Det enda jag kan tänka mig då är att drivrutinerna inte är rätt. Kör du separat ljudkort eller integrerat? Sen vet jag att jag själv fick ändra manuellt till mitt sound blaster efter att det var intallerat, kolla i kontrollpanelsens ljud inställningar efter "divice" inställningarna så dom är rätt. Motsvarande inställningar i XP har du på flikarna audio och voice. Sen kan det även vara ljud inställningarna i spelen och TS som inte är korrekta så kolla även över dessa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 min polare har samma problem, han har ett gigabyte moderkort med ac97 ljud... Vi loste de genom inaktivera de inbyggda ljudkortet och setta in ett creative ljudkort i pci slotten, creative har iallafall Vista drivrutiner ute och det har inte gigabyte om man har eldre mobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurra101 Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 min polare har samma problem, han har ett gigabyte moderkort med ac97 ljud... Vi loste de genom inaktivera de inbyggda ljudkortet och setta in ett creative ljudkort i pci slotten, creative har iallafall Vista drivrutiner ute och det har inte gigabyte om man har eldre mobo Fixat va lite inställningar som skulle ändras! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts