Jump to content

Problem med att installera StyleXP

__087

Recommended Posts

Tjena, jag har försökt installera stylexp men det går inte ställa den i enable läget det kommer fram att jag har fel build version av xp. Min version är 190059912. Jag har googlat och googlat men inte hitt något, någon som kan hjälpa mig?? Tack på förhand Mvh // __087

Tjena, jag har försökt installera stylexp men det går inte ställa den i enable läget det kommer fram att jag har fel build version av xp. Min version är 190059912. Jag har googlat och googlat men inte hitt något, någon som kan hjälpa mig?? Tack på förhand Mvh // __087

Har inte kört StyleXP på många år... har du senaste versionen av StyleXP? Det borde rimligtvis vara så att det strular med SP3

Mange

Guest yassin_2999

Jag körde StyleXP innan SP3 men sen slutade o fungera som sagt. Det du kan göra är att avaktivera den men ändå använda programmet som en utforskare för tema, bakgrunder mm.

Eller använda Utseende fliken i anpassnings fönstret för att ändra tema, virtual styles mm.

Efter en formatering så kör jag utan något program utan allt sker genom vanliga anpassnings fönstret, bara genom att patcha UXtheme filen.

Jag körde StyleXP innan SP3 men sen slutade o fungera som sagt. Det du kan göra är att avaktivera den men ändå använda programmet som en utforskare för tema, bakgrunder mm.

Eller använder Utseende fliken i anpassnings fönstret för att ändra tema, virtual styles mm.

Efter en formatering så kör jag utan något program utan allt sker genom vanliga anpassnings fönstret.

aa jo de är ett alternativ