kk67 Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Hej Mina favoriter syns inte längre i IE7. De finns där men syns bara inte. Jag kan skapa nya favoriter men de syns inte heller. Går jag på ordna favoriter så är allt tomt. När jag skapar favoriter så ser jag att alla favoriter ligger där. Går jag in i utforskaren och går till favoritmappen så går det bra att klicka på alla favoriter där men det är ju lite bökigt.. Någon som har något tips ? /KK67 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 HejMina favoriter syns inte längre i IE7. De finns där men syns bara inte. Jag kan skapa nya favoriter men de syns inte heller. Går jag på ordna favoriter så är allt tomt. När jag skapar favoriter så ser jag att alla favoriter ligger där. Går jag in i utforskaren och går till favoritmappen så går det bra att klicka på alla favoriter där men det är ju lite bökigt.. Någon som har något tips ? /KK67 Har du provat att när explorer är igång att klicka knappen Verktyg längst borta till höger (inte i menyraden) och där gå till raden Explorer-fält och klicka på favoriter och se vad som händer, kanske att det fungerar hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Lättast är annars att snabbt återställa IE7s grundinställningar (Favoriterna blir kvar). Verktyg - Internetalternativ... - Avancerat - Återställ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kk67 Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Hej, tyvärr hjälper inte något av era tips - inga favoriter syns. Men däremot har jag sett en annan sak. Om jag skapar nya favoriter så fungerar inte dessa ens i utforskaren. De gamla favoriterna har en flik "webbdokument" som de nya saknar. /KK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts