Gå till innehåll

7an över 8an?


mtheh

Recommended Posts

hej

kan jag instalera IE7 på min dator idag har jag IE8 beta iså fall hur ska jag lösa det?

jag är tacksam öm det är inte allt för teknisk svar, jag är inget duktigt på dator och teknik

Tack för all hjälp du kan kommer med

Mick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar helt enkelt att du vill ha IE7 installerat istället för IE8 betan ? Då räcker det endast med att du avinstallerar IE8 genom lägg till/ta bort pogram i kontrollpanelen och sedan laddar du hem IE7 och installerar det, antar att jag misstolkat frågan ganska grovt. Och om detta ej var svaret så isof får du specificera dig!

men aja gl hf iaf

mvh /Niklas(im0s)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du installerat IE8b på Vista eller XP, så är det bara att avinstallera, eftersom den ligger som en uppdatering så får du automatiskt tillbaka grundinstallationen. D.v.s har du Vista så får du IE7 och har du XP så får du IE6. Från IE6 kan du sedan uppdatera till IE7 om du vill! Om du däremot kör Windows 7, så kan du inte avinstallera IE8b eftersom den är standardwebläsare där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...