Gå till innehåll

Viloläge i Windows 7


Pilgrim

Recommended Posts

Hej

Kör Windows 7 64 bit, och har fram till igår inte haft några problem alls. Igår dock försökte jag starta datorn ur viloläge efter en stund vila och mötte några konstiga saker.

1. Datorn hade svårt att komma igår. Skärmen förblev svart ett bra tag och man funderade om man skall trycka på tangenterna eller start knappen men då kom det fram äntligen och jag loggade in.

2. Efter inloggningen sökte datorn trådlösa nätverk en bra stund men jag kunde inte koppla upp mig på mitt trådlösa nätverk hemma. Den sökte och sökte men lyckades inte. Den hittar nätverket men kan inte koppla upp sig

Jag försökte lösa det på olika sätt men ingenting hjälpte förrän jag startade om.

3. Datorn hängde sig vid avstängningen och det hjälpte ingenting förrän jag tvingade den till avstängning med hjlälp av strtknappen!

Någon annan som mött liknande spöke?

Fram med förslag spökjägarna annars blir det väl exorcism från min sida, dvs. formatera om och installera 32 bitar då den fungerade smärtfritt

Pilgrim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...