Gå till innehåll

kan ej ladda ner från youtube


nick

Recommended Posts

Hej allihop.RealPlayers nedladdningsikon kommer inte upp som den brukar göra i högra hörnet av videon.Högerklickar jag och väljer "ladda ner den här videon till RealPlayer" så kommer nedladdningsrutan upp och den laddar ner men det går fort och videon går inte att spela upp sen i RealPlayer.Däremot så finns nedladdningsikonen i RealPlayern själv om jag tex vill ladda ner en trailer eller liknande och där fungerar det.Finns det någon som vet vad det här beror på ?.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Hej allihop.RealPlayers nedladdningsikon kommer inte upp som den brukar göra i högra hörnet av videon.Högerklickar jag och väljer "ladda ner den här videon till RealPlayer" så kommer nedladdningsrutan upp och den laddar ner men det går fort och videon går inte att spela upp sen i RealPlayer.Däremot så finns nedladdningsikonen i RealPlayern själv om jag tex vill ladda ner en trailer eller liknande och där fungerar det.Finns det någon som vet vad det här beror på ?.

Hej! I Firefox fungerar det. :) Och här kommer ett program som Du kan konvertera VP6 filerna till MP3.

Programmet heter AoA Audio Extractor. adressen är:

http://www.aoamedia.com/download.htm

.Bara att ladda ner och köra. Funkar jättebra för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...