fillingchuckie Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 har fått ett ganska konstigt problem på min laptop.. utan anledning slutade musen funka som den skulle igår. den beter sig på de sättet att de går o klicka på saker på skrivbordet ( öppna filer, högerklicka osv ) men när sen ett fönster öppnas o jag försöker klicka på fönstret avmarkeras det. samma sak händer om jag ( med tangentbordets hjälp ) tar fram startmenyn o sedan klickar i den så försvinner den. dvs så värkar musen hela tiden bara klicka på skrivbordet igenom fönster, program ja vad ja än har musen över. jag körde systemåterställning o problemet löste sig ... för 5 min sedan hände samma sak igen. har gått igenom logg filerna o hittar ingeting som sku ha och göra med musen lr heller någe varningar lr fel för tidpunkten. samma problem gäller båfe för touchpaden och usb musen ( logitech g5 ). datorn har inte varit kopplad till internet på ca en vecka lr fått kontakt med nån annan datorn under tiden så jag utesluter virus för tillfället. datorn är en Hp pavilion dv6000 ( intel dual core 1,6ghz , 4 gb ram , nvidia gfx ) som kör med vistax64 ultimate. tacksam om någon vet vad detta kan bero på .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts