DAson Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Fick detta lustiga meddelande när jag skulle starta spelet Ghost Recon klickade på ikonen i GameExplorer när detta meddelande dök upp se bild nedan. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Som jag tolkar det pekar inte ikonen mot rätt .exe fil där du försökte starta den, vad du isf behöver göra är att peka ikonen mot Ghost Recons startfil (.exe). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 Men om jag väljer att starta spelet Ghost Recon som ligger i Alla program så funkar det utan som helst problem. Man vill ju liksom starta spelet som läggs i GameExplorer men om detta inte går vad ska man då göra? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Står det inte du ska gå till kontrollpanelen och fixa det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Men om jag väljer att starta spelet Ghost Recon som ligger i Alla program så funkar det utan som helst problem. Man vill ju liksom starta spelet som läggs i GameExplorer men om detta inte går vad ska man då göra?//DAson Nu vet jag inte hur Game Explorer fungerar eftersom jag inte har Vista, men om ikonerna däri fungerar som genvägar skall du kunna hö klicka på den och lägga in sökväg till den fil du vill starta. Annars finns det säkert något annat sätt via kontroll panelen som meddelandet föreslår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Nej det står ingenstans att jag ska skapa en Association på Kontrollpanelen. Men hur gör man det? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Jag har funnit problemet med skapa en Association på Kontrollpanelen se den bifogade bilden på vad jag menar. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Vill fortfarande inte fungera så jag låter detta vara. Får starta spelen som jag brukar göra klicka på Alla program och det jag vill spela. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Mina övriga spel som Chess Titans, Harpan, Hjärter, Kungen, Mahjong Titans & Purble Place funkar inte i GameExplorer. Dessa spel finns i Windows Media Center där dem inte heller fungerar. Försökte med detta se det förra inlägget som bifogar en bild på hur man ska göra. Har försökt men inget hjälper. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts