Lenn Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Har försökt att följa tips i detta forum men lyckas ej få bort filerna för IE 8. Jag uppmanas att ta bort dem men det går inte. Alla fällt som jag skulle behöva klicka i för att få behörighet i mitt eget program är "utgråade". Vad gör jag nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Har försökt att följa tips i detta forum men lyckas ej få bort filerna för IE 8. Jag uppmanas att ta bort dem men det går inte. Alla fällt som jag skulle behöva klicka i för att få behörighet i mitt eget program är "utgråade". Vad gör jag nu? Man skall inte "ta bort" IE8 i den bemärkelsen... man skall Avinstallera om man inte vill ha det kvar. Avinstallerar gör man i kontrollpanelens "Program och funktioner". Tryck på "Visa installerade uppdateringar" i den vänstra spalten, så kommer IE8 fram... därefter kan man avinstallera! Nu är förstås frågan om det går, efter att du har rotat runt bland filerna... OM det går, så får du automatiskt tillbaka IE7! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts