Isolde Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 På denna sida kommer det ett nytt program varje dag. Det måste installeras samma dag, annars kostar det. http://www.giveawayoftheday.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XPforever Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Så om man installerar det samma dag har man fullversion för alltid då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isolde Posted January 26, 2009 Author Share Posted January 26, 2009 Ja, det stämmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 http://www.giveawayoftheday.com/ Denna url, vill bara se HUR MÅNGA SOM INLOGGAS och VILL HA GRATIS PROGRAM! Denna sida måste vara en bluff, har då inte lyckats en gång. Kommer bara att få mess, freeware. Skulle likna, att jag ger bort en kram till alla som kommer hit klockan 13.00. - 13.01., då är det försent! Ha ha ha...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Skulle likna, att jag ger bort en kram till alla som kommer hit klockan 13.00. - 13.01., då är det försent! Ha ha ha...... Den var bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Den var bra Sant? Eller hur! Yassin_2999=Tack! Den kramen satt bra!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Skulle likna, att jag ger bort en kram till alla som kommer hit klockan 13.00. - 13.01., då är det försent! Ha ha ha...... Nä, jag missade! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Nä, jag missade! OK. Du kan även få en i efterskott! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 OK. Du kan även få en i efterskott! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Även NI ALLA andra åxå! Jag vill inte vara snål på det ämnet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Även NI ALLA andra åxå! Jag vill inte vara snål på det ämnet! Nej, det behöver man inte vara snål med. Ju fler kramar man ger, dess fler får man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Nej, det behöver man inte vara snål med. Ju fler kramar man ger, dess fler får man. Tack för det, som en extra bonus får DU DUBBLA kramar tack vara att Du är en fisk Du åxå! Simma lungt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Tack för det, som en extra bonus får DU DUBBLA kramar tack vara att Du är en fisk Du åxå! Simma lungt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 om du vill ha ett prog ggratis tästa sök på inter set efter namet på prodikten serials etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Va? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Så om man installerar det samma dag har man fullversion för alltid då? Tills den dagen kommer då du måste ominstallera datorn.... /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Nytt bra Gratisprogram från http://www.giveawayoftheday.com/ Paragon Partition Manager 2009, fast endast på Engelska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Ta en titt här innan ni installerar. http://forums.vr-zone.com/software-system-...9-personal.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Vad är det dom ska titta på? du hänvisar ju till...Paragon Drive Backup 9 Personal dagens var ju Paragon Partition Manager 2009, det är ett Partitionsprogram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Så om man installerar det samma dag har man fullversion för alltid då? Nej! Vid en ominstallation av t.ex Windows har du inte tillgång till full version längre, även om du sparat filen på HD. /Anderzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts