Gå till innehåll

Antivir avinstallera.


Recommended Posts

Har kvar ung.2mb från avira som jag inte kan ta bort på något sätt.Provade programmet en gång för ett par månader sen i två dagar innan jag bytte till CIS.Varför får jag inte bort det på nåt sätt(det är inte skyddat).Om jag skulle få bort det i felsäkert läge,vad kan hända då?Vill inte riskera att burken pajar på nåt sätt för att den andra burken är på garantirep.och den tredje är i malmö.Har inte hittat nåt avinstallationsprogram nånstans.Problemet är ju inte så stort kanske,men det skulle ju vara bra att få bort allt.Synd att jag inte installerade revo uninstaller innan för det programmet har jag fastnat för.? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I program och i uforskaren.mfc71u.dll,msvcr7171.dll och shlext.dll.

Förutsatt att de ligger i C:\Program\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic (om du använde gratisversionen) skall det inte vara något problem att ta bort dem. Om du försöker att ta bort dem, får du meddelandet att någon process använder dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja,men det hjälper inte.Får samma svar ändå.samma filer går inte att ta bort.Dom tre som var från början.Det ligger inte i program.Bara om jag öppnar disken.Då ligger det i program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade det men det blev samma sak .Jag var ju rädd att testa det men allt blev samma.Du är en klippa JoWa men jag tror vi ger upp.Det finns nog inget mer att göra.Får leva med det ;)Du skall i alla fall få tio stjärnor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade det men det blev samma sak .Jag var ju rädd att testa det men allt blev samma.Du är en klippa JoWa men jag tror vi ger upp.Det finns nog inget mer att göra.Får leva med det ;)

Om de nu verkligen finns där? :o:blink: MBAM sade ju något annat… Kommer f.ö. inte på något annat nu. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag har det.Det programmet har jag haft länge,och det är bra.I tidigare inlägg så dök svenska spel upp,men det gör det inte längre.(det borde skriva "sluta nu"men det gör det inte ):) Ha det gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klicka på rutan "delete actions". Välj "delete files".

Till höger i rutan som öppnas ser du en liten kvadrat med tre punkter på. Klicka på den så öppnas ett filväljarfönster. Leta upp filerna du vill ta bort och välj dom så hamnar dom i action-fältet med följande direktiv:

Delete file on next boot.

Starta därefter om datorn och håll tummarna för att programmet lyckats deleta filen under omstarten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Comodo system cleaner grejade det.Nu är jag faktiskt nöjd och kan dela med mig om vad jag lärt mig.Grannen ringde för tio min.sen och frågade om jag vill komma och ta en jim beam.Den godaste whisky jag vet.Jag går dit glad och nöjd och jag tackar för hjälpen jag fått.Två timmar och sen hem och sova.Kanske ;) Tack JoWa och Gepe.Hoppas andra i forumet har läst detta och kanske provar CIS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...