tub Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 jag gillar att man kan köra slideshow som skrivbordsbakgrund i 7:an problemet är bara att den försvinner efter ca: 10 min och ersätts av svart bakgrund enda sättet att få tillbaks den är att logga ut och in igen och sedan ställa in den igen liknande problem någon lösning tub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Du kanske har ställt den på att byta bild då, men att du tagit bort bilden eller flyttat den så att det bara blir svart? Om jag tar bort bilden som är min bakgrundsbild så blir allt svart när jag startar om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tub Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 nej då alla bilder ligger snällt och fint där jag lagt dom ja ja ingen stor grej orkar inte rota just nu tub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts