Bopp Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 ej, jag bara undrar hut jag ska gå tillväga med at få mitt trpdlösa nätverks kort att skicka krypterat till routern/modemet. Pratade med en på telia support aoc ha sa att enda möjligheten var att installera SP3 och ringa microsoftmen det ör ju dyrt ju så jag fråga hä ju. Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Jag antar att du menar att kopplingen skall vara lösenords skyddad så inga andra kan komma åt ditt nät. Om du har Telias modem, så beroende av modemtyp, skall de hjälpa dig med att ställa in detta för skyddat nät. Sedan när du i Windows försöker ansluta dig till det numera skyddade nätverket så får du upp en ruta att fylla i det hemliga lösenordet efter att du valt ditt nätverk. Kom gärna med följdfrågor. (Bilden är från mitt Telia Thomson modem.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts