Gå till innehåll

segare än segt


flärp

Recommended Posts

Två problem egentligen...

1. Jag har en snabb dator med 4g minne som inte är speciellt upptaget alls men ändå håller muspekaren på och hakar upp sig

hela tiden, fruktansvärt irriterande. Vare sig jag använder webbläsaren och byter sida eller snurrar runt i Windows mappar så

fryser den hela tiden 6-7 sek...

Händer det i Firefox så kan den rent av gå tillbaka eller något annat kommando som jag inte valt, vad beror detta på? Jag formaterade om

Vista:n med exakt samma resultat.

2.Kopplade en hdmi-dvi sladd mellan datorn och TV:n och allt funkade perfekt i en och en halv vecka. Nu knastrar ljudet och bilden försvinner

och kommer tillbaka om vartannat eller slutar helt. Jag försökte med att byta kabel (dyrt som f-n) men problemet återstår. Allt tycks sitta som det

skall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekommenderar starkt att INTE använda Vista!!!

Detta händer mig också, allt hänger sig ibland, IE, och windows-mediaplayer, MSN med Vista.

Köpte ny bärbar dator med 3GB RAM minne, IntelCore(2)Duo, ändå så gick allt så segt och fick fram massa fel meddelanden.

Tog bort Vista och installerade WINDOWS XP-PRO och jag ångrar ingenting, XP mycket bättre smidigare än Vista!

Märkte skillnad på hur snabb min dator var och hur bra jag kunde jobba med den nu när jag använder XP.

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...