Gå till innehåll

Ta med sig bokmärke till ny dator?


crillez

Recommended Posts

Gäst Lasseska

Det går även bra att välja exportera i din webläsare till en fil. För att sedan kunna Importera din favoriter.

Som vanligt när det gäller datorer, så kan man göra samma sak på många olika sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-> Favoriterna ligger i C:\Documents and Settings\[användarnamn\Favoriter. Kopiera den mappen.

Ähhh, JoWa, han kommer jöö allri' att hitta den däringa mappen asså - det fattas jöö en höger hake dära' asså, va, asså!

:lol: _____________________________________ :P _____________________________________ :)

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähhh, JoWa, han kommer jöö allri' att hitta den däringa mappen asså - det fattas jöö en höger hake dära' asså, va, asså!

:lol: _____________________________________ :P _____________________________________ :)

/LbL!

Inget att haka upp sig på! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-> Det går även bra att välja exportera i din webläsare till en fil.

Ha, kul, den har jag inte tänkt på sen IE7 med sina nya menyer.

Men det fanns ju under + tecknet man använder för att Addera till Favoriter. Import & Export hittar man där också.

Mycket bra. Jag brukar annars alltid köra JoWas metod, men jag har lagt mina Favoriter (med hjälp av Tweak UI, ett MS prg ALLA borde ha!) i en mapp där jag har annat jag alltid har kvar när jag ominstallerar.

Så, ni som vill ha koll på Favoriterna, kan alltså ha dem i t ex

C:\Favoriter

istället för i den svårhittade standardmappen.

Lätt som phan att ändra mapp för Favoriterna mha Tweak UI, som hittas på:

http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloa...ppowertoys.mspx

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...