Gå till innehåll

Norton AV 2009 1 anv! BRA PRIS TIPS!


Recommended Posts

Alltså har man bara en dator att skydda och sitter bakom en router är detta ett riktigt kanonpris och ca 50% billigare än dom flesta andra.

https://www.inet.se/programvara/saekerhet--...retail/9120323/

SäkerhetsteknikerAntivirusprogram

Borttagning av spionprogram

Skydd mot botnät

Webbläsarskydd

Skydd mot maskar

Intrångsskydd

Skydd för operativsystem och program

Snabba, regelbundna uppdateringar

Återställningsverktyg

Identifiering av rootkit

Norton Insight

SONAR beteendebaserat skydd

Viktiga fördelarStoppar virus, maskar, spionprogram, bot-program och mycket mer Skyddar din dator mot alla sorters skadliga hot.

Norton Insight Innovativ, intelligent teknik som ger snabbare, färre och kortare sökningar.

Snabba, regelbundna uppdateringar var 5:e till 15:e minut Ger tillgång till det senaste skyddet.*

Förhindrar att virussmittade e-post- och snabbmeddelanden skickas vidare Håll kontakten på ett säkert sätt.

Blockerar säkerhetsluckor i webbläsare och ger skydd mot angripna webbplatser Känn dig trygg när du använder Internet.

FunktionerBelastar datorn minimalt

Nyhet! Det snabbaste och smidigaste programpaketet för säkerhet som finns.

Nyhet! Söker bara igenom utsatta filer och processer med hjälp av Norton Insight.

Nyhet! Installationen tar i genomsnitt mindre än en minut, kräver mindre än 10 MB minne och bara 100 MB ledigt diskutrymme plus definitioner.

Alltid aktuellt skydd

Nyhet! Ger kontinuerligt uppdaterat skydd genom snabba, regelbundna uppdateringar.

Förbättrat! Ger säkerhet på flera nivåer via Norton Protection System.

Nyhet! Förhindrar botnät att ta kontroll över din dator.

Upptäcker och tar automatiskt bort skadliga hot.

Förbättrat! Ger skydd mot webbaserade angrepp.

Upptäcker och tar automatiskt bort spionprogram, virus, trojaner, bot-program och maskar.

Nyhet! Startar och reparerar datorer som är svårt angripna.

Nyhet! Erbjuder den mest omfattande systemsökningen som vi har.

Kontroll utan avbrott

Nyhet! Schemalägger sökningar och uppdateringar automatiskt så att de genomförs när datorn inte används.

Nyhet! Håll koll på säkerhetsstatusen för alla processer på datorn.

Nyhet! Ser till att pågående spel och filmer inte avbryts.

Kostnadsfri teknisksupport

Nyhet! Få all hjälp du behöver via den kostnadsfria tekniska supporten från Symantec.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt inlägg känns mest som någon form av reklam! :angry:

Inkl ett uselt pris för enbart antivirus samt bara 1 burk vad jag kan se...

Skräperbjudande för något som är bra trots alla som tjötar inkl "gratis" o comodosekterna

med en något knepig argumentation ... :P (nästan i klass med piraternas)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte låta bli att undra vad plun kör för betalskydd själv? För att undvika missförstånd, är det väl bäst att tala om att jag har en betald licens på Eset Smart Security.... och en på McAffe VirusScan® Plus... och en på Telia Säkerhetstjänster... och en på Panda Internet Security... och så vidare.....! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt inlägg känns mest som någon form av reklam! :angry:

Det är inte ett uselt pris!!! Tycker du man ska köpa licens för 3 datorer då istället om man bara har en plun?

Hitta bättre pris på denna produkt då.

Reklam hahaha!

Har det själv och gillar det skarpt därför vill jag dela med mig om det och vad det har för egenskap.

och Kenta som jag skrev att man då har tex en router som är som en hårdvaru brandvägg då detta inte är ett komplett säkerhetspaket som innehåller en brandvägg

Orkar inte argumentera mer Norton Antivirus 2009 är mycket bra och 315kr för 1 licens av det är också bra.

Over and out!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför detta tjat om säkerhetsprogram.Låt var och en tycka vad dom tycker.Snälla kentan.Det är ju nästan så man blir röd i ansiktet.Jag och mina vänner har CIS och det är vi nöjda med.Vill någon ha nåt annat så är det väl upp till dom.Är trött på att höra sekt.Det är ju bara löjligt,fantasilöst och dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick erbjudande från F-Secure om en 2-års licens på deras 2009 internetsecurity för 695 kr så det där var väl inte särskilt billigt tycker jag!! Men jag väljer att stanna vid det förträffliga CIS :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...