Tolbok Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Min fråga i all korthet: Räcker det med en DVD 4.7 för detta jobb eller måste man ha en Dual layer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 En CD räcker… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 En CD räcker Ja, man kan till och med pressa in Internet Explorer 7, och lite andra uppdateringar om man vill... på nämnda cd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Ja, man kan till och med pressa in Internet Explorer 7, och lite andra uppdateringar om man vill... på nämnda cd! Dock bör IE7 inte integreras i XP, enligt min erfarenhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Dock bör IE7 inte integreras i XP, enligt min erfarenhet. Har aldrig haft några problem med det... men det kanske finns någon sorts spärr mot Firefoxtalibaner... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Har aldrig haft några problem med det... men det kanske finns någon sorts spärr mot Firefoxtalibaner... Jag beskrev i en tråd, som nu är försvunnen, att jag tycktes ha två olika IE (men med samma versionsnummer), en som såg ut som IE7, och en som såg ut som IE6, och jag misstänkte att det berodde på att IE7 var integrerad. Uppdatering till IE8 (beta 2) löste inte ”problemet”. Här finns varken Firefox eller talibaner, och fanns inte heller då problemet var aktuellt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Jag beskrev i en tråd, som nu är försvunnen, att jag tycktes ha två olika IE (men med samma versionsnummer), en som såg ut som IE7, och en som såg ut som IE6, och jag misstänkte att det berodde på att IE7 var integrerad. Uppdatering till IE8 (beta 2) löste inte problemet. Här finns varken Firefox eller talibaner, och fanns inte heller då problemet var aktuellt. Ok... jag kanske var lite snabb att kategorisera... måste berott på turbanen jag tyckte mig se! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Ok... jag kanske var lite snabb att kategorisera... måste berott på turbanen jag tyckte mig se! Titta noga : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Titta noga : Jag kommer faktiskt ihåg tråden.... har dock inget minne av upplysningen om INTEGRERAD IE7.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Jag kommer faktiskt ihåg tråden.... har dock inget minne av upplysningen om INTEGRERAD IE7.... Såhär ser IE6 SP3 ut… Såhär såg min integrerade IE7 ut (samtidigt)… Och efter uppdatering till IE8 (beta 2)… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolbok Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Intressanta uppgifter och jag tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts