lutti Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Hej! Jag är intresserad av fotografering och har haft en sida i favoriter länge som heter www.cyberphoto.se. Helt plötsligt för ca 1 månad sen så kommr jag inte längre in på sidan, jag får medd: webbsidan kan inte visas. jag har utan problem öppnat den på jobb och mina kompisar också inga problem på andra datorer alltså. Jag har kollat allt jag kommit på med inställningar och den är inte blockerad vad jag kan se. är det någon som har nått bra tips vad som kan ha hänt och vad jag kan göra för att kunna öppna den igen? Inget världsproblem precis men jag saknar ju min favoritsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Hej!Jag är intresserad av fotografering och har haft en sida i favoriter länge som heter www.cyberphoto.se. Helt plötsligt för ca 1 månad sen så kommr jag inte längre in på sidan, jag får medd: webbsidan kan inte visas. jag har utan problem öppnat den på jobb och mina kompisar också inga problem på andra datorer alltså. Jag har kollat allt jag kommit på med inställningar och den är inte blockerad vad jag kan se. är det någon som har nått bra tips vad som kan ha hänt och vad jag kan göra för att kunna öppna den igen? Inget världsproblem precis men jag saknar ju min favoritsida. Den har precis ändrat adress.Du bör komma in på den automatiskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutti Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 Den har precis ändrat adress.Du bör komma in på den automatiskt Ja kanske de men det gör jag inte tyvärr. När har dom ändrat adress och till vilken adress? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Jag kommer direkt in på http://www.cyberphoto.se/ Ingen omdirigering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutti Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 Jag kommer direkt in på http://www.cyberphoto.se/ Ingen omdirigering. Jag tackar för hjälpen, men det funkar inte här. Nått skumt är det men vad??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Vilken webbläsare? Har du testat flera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutti Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 Vilken webbläsare? Har du testat flera? Explorer och jag har testat olika men funkar inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts