Gå till innehåll

Visa upp ditt skrivbord (f.d. SkrivbordsTråden)


Recommended Posts

  • Svar 804
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

PCGuiden är det ett Windows Vista tema du har i ditt Windows 7? Det finns ju Windows 7 teman till Vista också.

//DAson

Nej det är ett Windows 7 thema med annan bakgrund

harmony Blue tror jag att det heter eller soft 7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så ofta faktiskt, dessa moddade filer har jag sparat. Replacer är ett bra verktyg för att ersätta original filerna i System32. WMP11 är moodad för att efterlikna WMP12 i Windows 7. Har även moddat Egenskaper, System Properties som det heter på Engelska. Och det tänker jag visa upp i nästa Skrivbord.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bytte nyss wallpaper till ett annat Windows 7 wallpaper som kommer från nånstans i Tyskland vart vet jag inte men det kanske ni vet.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt skrivbord.

Ja menar om du ville länka till wallpapret? :)

Den specifika bilden i ett gäng upplösningar... min fanns inte så jag gjorde om en 1650*1050 till 1366*854

Här finns ett gäng andra finingar: http://www.zixpk.com/2008/04/picture-of-meaning.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ny månad och ett snyggt skrivbord tänker jag visa upp. Gillar alla typer av sportbilar är det nån som har tips på hur man får¨tag på mer snygga bilar!?!

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny månad och ett snyggt skrivbord tänker jag visa upp. Gillar alla typer av sportbilar är det nån som har tips på hur man fårtag på med snygga bilar!?!

//DAson

www.carwalls.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fann väldigt fina teman till Windows XP och den heter Luna XPander känner ni till det. Ja i så fall visar jag upp det här, det finns i flera olika färger att välja bland. En av dessa färger är lila som i detta tema som jag har tänkt att visa upp här och nu.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...