Gå till innehåll

Visa upp ditt skrivbord (f.d. SkrivbordsTråden)


Recommended Posts

  • Svar 804
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Postad (redigerade)

Och nu en av mina största bilder som jag tog som screenshot(skärmdump) i ett tema som jag gjort själv i Win7 den heter K.I.T.T. en mycket välkänd bil från en mycket poulär TV-serie som gick på 80-talet, nämligen Knight Rider. Men det finns kopior av bilen det är många som har det intresset att göra sin egna K.I.T.T. från Knight Rider. Temat som heter K.I.T.T. har ljud då när K.I.T.T. pratar kända citat från TV-serien.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Snyggt skrivbord Vajlent verkligen snyggt. Vilket Windows har du som du har moddat!?! Glad Påsk förresten!

//DAson

Enkelt & prydligt ska det vara! ;)

Win7 Ultimate använder jag, skulle ALDRIG i mitt liv gå tebax till XP el Vista,

hellre en Commodore 64 eller Amiga 500 då...

Redigerad av vajlent
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Gamla minnen av en tidig Windows 7 utgåva vart intresse på mitt skrivbord i XP nämligen SevenVG RC. Se här!

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Inget mer skrivbordsuppvisning på ett tag tror jag för jag får ingen bra kritik. Längesen Manneman syntes till här!

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget mer skrivbordsuppvisning på ett tag tror jag för jag får ingen bra kritik. Längesen Manneman syntes till här!

//DAson

Men, moddar du för andras eller din egen skull?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ja ibland om jag känner fört att modda mitt Windows¨. Har modifierade Systemfiler för mitt XP som är Windows 7 stil som jag har fixat i ResHacker och Replacer Bl.a. kan jag få WMP11 att likna WMP12 från Windows 7. Kanske man ska visa upp ett moddat XP.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämen? Jag är här ofta, juh... inte alltid jag skriver dock. Nu har det ju varit påskhelg och annat som behöver skötas om.

Fortsätt att bidra med snygga screenshots. Och kom ihåg att läsa första postningen i denna tråden. Man ska inte behöva skämmas för sitt eget arbete för att tungan slinter hos någon. DAson... som alltid gör du ett enastående jobb!

På mitt skrivbord händer inte så mycket. Jag växlar mellan några olika wallpapers. Min W7 moddning är jag nöjd med...

post-738-1270448810,18_thumb.jpg

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det kommer så mycket inlägg här ibland att man inte orkar kommentera allt. Ofta verkar det bara vara bakgrundsbilden som har bytats och jag tycker väl inte det känns så meningsfullt att visa det varje gång kanske såvida det inte är någon exceptionellt stilig sådan. Om det var lite mer omfattade förändringar kanske man skulle känna sig mer motiverad att ge feedback.

Och med det sagt, jättesnygg Beta fisk DAson. :) Det var verkligen fyndigt av Microsoft att använda den, undrar om det var någon fiskkännare som kopplade innebörden innan MS själva talade om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför man moddar för andras skull när man ska sitta o titta på det själv.!? :huh:

Håller med föregående talare om att det kanske inte är så stor mening att posta varenda gång

man bytt wallpaper, men kan samtidigt erkänna att ja gjort det själv vid nått tillfälle. B)

Kan man inte ta possitiv som negativ kritik kan man lika bra låta bli att posta, förstår inte vad

det är att gnälla för...

Alla gillar inte det man postar, så enkelt är det! då skulle ju alla inlägg se likadana ut & tråden

skulle bli väldigt trist & tråkig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker dom borde städa tråden en aning, rent av skapa en ny kanske...

likt dom som finns på andra forum - månadsvis.

Där man ska skriva:

- Vilket tema/OS man använder.

- Vilka ikoner man har om det inte e default.

- Wallpaper så kan folk söka efter den själv om man skulle vilja ha den.

- Övriga apps man kanske brukar.

Bara ett förslag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett bra förslag DAson. Visst är det kul att bara se stiliga skrivbord men det är ännu roligare att få bra info om vad/hur folk gjort så man själv kan få inspiration och hjälp att komma igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker dom borde städa tråden en aning, rent av skapa en ny kanske...

likt dom som finns på andra forum - månadsvis.

Där man ska skriva:

- Vilket tema/OS man använder.

- Vilka ikoner man har om det inte e default.

- Wallpaper så kan folk söka efter den själv om man skulle vilja ha den.

- Övriga apps man kanske brukar.

Bara ett förslag. ;)

Tycker det är ett VÄLDIGT bra förslag.... Ska ta detta vidare med övriga och så småningom stänger jag denna tråden. Vi börjar på ny kula med lite nya normer...

Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett VÄLDIGT bra förslag.... Ska ta detta vidare med övriga och så småningom stänger jag denna tråden. Vi börjar på ny kula med lite nya normer...

Manneman

Galleriet i Menyn räcker inte det med tilläggen som vajlent skriver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...