Gå till innehåll

Visa upp ditt skrivbord (f.d. SkrivbordsTråden)


Recommended Posts

  • Svar 804
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Gäst Gurkjuice

De liknar nått javaaktigt, Color Test har du väl tatt ur "Lär dig Java 2 på 3 veckor", har den boken själv, snart klar med den  :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Gurkjuice

Jag går programmering i skolan och hörde att vi skulle börja med java så jag tog reda på vad det var och de äger fan allt, köpte den boken den e helt ok, och billig  ;D

Snart klar med den som sagt, har du nått annat förslag på någon bra javabok som fortsättning?  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag går programmering i skolan och hörde att vi skulle börja med java så jag tog reda på vad det var och de äger fan allt, köpte den boken den e helt ok, och billig  ;D

Snart klar med den som sagt, har du nått annat förslag på någon bra javabok som fortsättning?  ;)

Ja har denna också, fast gammal.  :)

http://www.cs.chalmers.se/~skanshol/Java_dir/

De va en kurs jag gick på efter skolan. Fast dom la ner den verksamheten, tyvärr.  :(

Sen har det gått flera år. Java 2 boken köpte jag själv och gjorde ut för länge sen.

Har nästan glömt allt så jag kan göra dom en gång till nu.  :D

När man köper en ny bok, får man kolla så den inte bara är en grundkurs och att den inte är för gammal.. Bäst före, vettu.  ;D

:)

Edit: Va va de för fönster du hade där uppe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Mitt gamla koncept.  8)

bord1zy0.th.jpg

De e min katt. Inte min på riktigt, men jag behandlar den som om det va min egen i alla fall.  ;D

bord2cs4.th.jpg

Lite böös från äldre windows.  ;D

bord3mu6.th.jpg

Undra varför en del tror att jag är upp o ner?  ;D

Bakgrunden är flera wallpapers, så det ser ut som om bara bilden byts ut. Och den lilla bildvisaren ändras med samurize.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, min bild är ju borta nu?  ???

Snygga skrivbord ni andra skickar, visst är Hamads bilder otroliga! Just nu kör jag med "nummer 8" i ordningen; den lilafärgade stranden med en mängd småstenar på och en fågel i luften. Så fin!

/L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, min bild är ju borta nu?  ???

Snygga skrivbord ni andra skickar, visst är Hamads bilder otroliga! Just nu kör jag med "nummer 8" i ordningen; den lilafärgade stranden med en mängd småstenar på och en fågel i luften. Så fin!

/L

Det är när du klistrar in bilden via forumet, så synns den bara när du är inloggad.  ;)

Hur ser den nya bilden ut då?

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...