Gå till innehåll

Windows Live Messenger 2009 suger


Recommended Posts

i gamla wlm så gick det att skicka bilder genom att bara dra till fönstret, nu blir de nån image sharing grej, och förut så hade jag min "what you hear" kanal i mic alternativen men nu finns den inte längre så kan inte spela upp ljud med direktanslutning via wlm, nån som har lösning på dessa två problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filer > Skicka fil

Och finns det som en inspelnings / ljudenhet i Windows så borde den väl finnas med att välja under "Verktyg -> konfigurera ljud och video.." t.ex om man väljer anpassad där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filer > Skicka fil

Och finns det som en inspelnings / ljudenhet i Windows så borde den väl finnas med att välja under "Verktyg -> konfigurera ljud och video.." t.ex om man väljer anpassad där.

jo ja vet att man kan skicka så, men ja vill att man ska bara kunna dra och släppa.... alla inspelningsenheter finns där förutom "what you hear" den är typ magiskt försvunnen, om ja anger den som standard och inaktiverar resten så tror wlm att ja inte har nått ljudkort med inspelning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

windows live messenger 2009 suger

Japp, ännu ett exempel när programen växer sönder, och kodknackaren slaktar programmet.

Jag kör vers 8.1 - strippad med a-patch. Det rullar ;)

kent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, ännu ett exempel när programen växer sönder, och kodknackaren slaktar programmet.

Jag kör vers 8.1 - strippad med a-patch. Det rullar ;)

kent

tror inte wlm kommer låta mig nedgradera men nån som har fil och info på hur man nedgraderar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
×
×
  • Skapa nytt...