Andreas Stenhall Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Jag har nu skapat en så kallad "search provider" för sajten som du kan ladda hem och köra i Windows 7. Du kan då söka i forumet och på sajten alltomwindows direkt från Utforskaren! Testa gärna och återkom. Notera att sökresultaten baseras på MSN Search och att du därför inte kan räkna med att hitta de allra senaste inläggen. Sajten indexeras dock varje dag så det mesta borde hittas!alltomxp.se.zip Quote
Venoms Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Jag fick inte din att fungera, så här är en annan... Du får byta namn på den till något annat lämpligt. w7testsok.zip Quote
Andreas Stenhall Posted June 30, 2010 Author Posted June 30, 2010 Intressant, din verkar lite bättre Däremot undrar jag om den fungerar klockrent för dig? Jag får varningar om säkerhet som rubrik i sökresultaten. Quote
Venoms Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 För mig funkar den utmärkt, inga felmeddelanden alls. Din däremot, vill inte bli installerad ens. Quote
Recommended Posts