Gå till innehåll

Installera Norton igen vid återställning av datorn?


espingnils

Recommended Posts

Hej där! har en snabb liten fråga bara. Det är så att jag ska göra en systemåterställning på min dator. Jag använder mig av Norton antivirus 2008 och på viruspraogrammet står det att jag bara kan använda det på tre olika datorer vilket jag har gjort. Om jag nu gör en systemåterställning på min dator kommer jag då inte kunna installera norton på den igen då?

'Tack. nils

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså.... självklart kan inget finnas kvar om du gör en återställning av datorn till en tidpunkt INNAN du hade installerat prg'et ifråga öht!

-> Finns den kvar även om jag kör tillbaks datorn ända till fabriksinställningar?

Mao är svaret på din fråga; NEJ, om nu inte programmet ifråga fanns med redan när datorn gick från 'fabriken'.

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså.... självklart kan inget finnas kvar om du gör en återställning av datorn till en tidpunkt INNAN du hade installerat prg'et ifråga öht!

-> Finns den kvar även om jag kör tillbaks datorn ända till fabriksinställningar?

Mao är svaret på din fråga; NEJ, om nu inte programmet ifråga fanns med redan när datorn gick från 'farbriken'.

/LbL!

Men nu när jag använt norton på max antal datorer kommer jag ínte kunna installera det igen? Kommer jag bli tvungen att köpa ett nytt virus program? :( Eller fungerar det som en typ av konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sannolikt bara att ringa Symantec, så fixar de det där, support ingår ju.

Har för mig jag dessutom LÄST (waooooow... borde kanske fler göra!) nånstans hur man ska förfara för att avinstallera just för att kunna använda det på en annan dator, så leta efter det på Göbbels, OM det nu inte står i de papper du fick med när du köpte prg'et...

-> Men nu när jag använt norton på max antal datorer kommer jag ínte kunna installera det igen?

LÄS vad jag skrev OVANför... återställler du till en punkt INNAN du hade installerat det där, så finns det NATURLIGTVIS INTE KVAR SEN, men återställer du till en punkt NÄR DU HADE DET DÄR INSTALLERAT, så finns det så klart kvar.

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...