Gå till innehåll

Google Chrome


Gäst al6

Recommended Posts

Tjena som det så fint står åvanför vill jag byta från Opera till Chrome. Opera är så mesig när den ansluter till sidor; ofta står den bara där och försöker ansluta utan att lyckas medan andra läsare som IE och Chrome verkar vara mer aggressiva i anslutningarna och får snabbt hem sidorna, även om servern till en början inte verkar svara. (Opera verkar bara ansluta och fråga en gång och inte mer, medan IE och Chrome frågar till dom får sidorna) Helt enkelt känns Opera för mesig och dessutom kan jag inte göra någonting på channel9 eftersom den sidan inte fungerar ordentligt i Opera (Opera är väl för bra med standarder). Säkerheten verkar dessutom vara bättre eller lika bra i Chrome då allt sker i separata processer.

Vad jag då undrar är hur plugin fungerar i Chrome då jag verkligen sökt men utan att hitta någon info. Helst vill jag ha ett SDK till Chrome så jag själv kan knåda ihop de plugin jag vill ha (Mouse Gestures främst).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...