Gå till innehåll

Byta från 32- till 64-bitars Vista?


lufsen69

Recommended Posts

Tack för det.Då är det kanske bättre vänta till windows 7 kommer.

MVH/lufsen

Bättre att vänta. 64 bitars har sina fördelar.Bl.a så stöder den RAM minne över 3GB.Men en nackdel är att många program inte fungerar med den utan bara med 34 bitars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre att vänta. 64 bitars har sina fördelar.Bl.a så stöder den RAM minne över 3GB.Men en nackdel är att många program inte fungerar med den utan bara med 34 bitars

Skall väl vara 32-bitars? 34:an är väl nerlagd för länge sedan? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre att vänta. 64 bitars har sina fördelar.Bl.a så stöder den RAM minne över 3GB.Men en nackdel är att många program inte fungerar med den utan bara med 34 bitars

hmm fungerar och fungerar om ett 32bits program körs på en 64 bits dator så funkar det iallafall för det körs väl i något kompatibilitets läge så det funkar i vilket fall... Har en hel drös 32bits i min 64 bits och jag har inte märkt några problem

Offtopic:

Får man inte skriva ihop iallafall ? det blir röda vågor i texteditorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm fungerar och fungerar om ett 32bits program körs på en 64 bits dator så funkar det iallafall för det körs väl i något kompatibilitets läge så det funkar i vilket fall... Har en hel drös 32bits i min 64 bits och jag har inte märkt några problem

Offtopic:

Får man inte skriva ihop iallafall ? det blir röda vågor i texteditorn.

I rättstavningen så finns inte iallafall med utan det stavs i alla fall

32 bitars prog funkar i x64

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...