Gå till innehåll

Tumnaglar i aktivitetsfältet. Hur?


LionKing

Recommended Posts

Vet att det behandlats tidigare, men kan inte hitta det.

Alltså, om jag har flera flikar öppna i Firefox och lägger muspekaren på FF ikonen, så vill jag se de öppna flikarna som tumnaglar .

Funkar i Vista på samma maskin, och funkade förut i W7, men har installerat om W7 och nu kan jag inte få på det igen.

LionKing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ju bara den så kallade "Superbar" som är i farten...

Om du öppnar ett program, högerklickar på programikonen och väljer "Pin to Taskbar", då kommer du att få Tumnaglar som du beskriver det när du har fler flikar öppna samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ju bara den så kallade "Superbar" som är i farten...

Om du öppnar ett program, högerklickar på programikonen och väljer "Pin to Taskbar", då kommer du att få Tumnaglar som du beskriver det när du har fler flikar öppna samtidigt.

Ehh, näe. Har nu gjort två försök och får fortfarande inte upp flikarna. Men jag kan leva med det.

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komigennu, du måste ha ändrat på nåt!

;-)

/G

Nej det är säkert, jag ändrade inget, men plötsligt blinkade skärmen till medan jag arbetade med datorn. Sen funkade det.

Du måste inte tro mig, men jag vet att det gick till just så här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ju bara den så kallade "Superbar" som är i farten...

Om du öppnar ett program, högerklickar på programikonen och väljer "Pin to Taskbar", då kommer du att få Tumnaglar som du beskriver det när du har fler flikar öppna samtidigt.

Jag har Firefox "Pinned to taskbar". Men trots det kom inga tumnaglar fram, bara en textrad för varje flik som var öppen. Tills det plötsligt löste sig, vilket jag beskrev i senaste inlägget i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr kan jag nog inte hjälpa, men för mig funkar det nog nu.

Hoppas någon med mera kunskap om Windows 7 kan komma på en lösning.

Hmm... en grej jag läst någonstans är att Aero måste vara på, men vet inte var man ändrar det. Tydligen har jag det på i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...