PCGuiden Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Funkar det bra någon som har erfarenhet av detta ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Jag hade Windows 7 bara ett kort tag, men jag installerade W7 på en e-satadisk och hade en till inkopplad som inehöll en kopia utav allas "Mina dokument". När jag installerade W7 första gången så var bägge diskarna inkopplade men jag fick då vissa filer installerade på andra disken samt att jag tyckte det var väldans mycket diskaktivitet. Jag installerade om W7 med bara en disk inkopplad och då sjönk det till bara mycket diskaktivitet. Jag kopplade sedan in alla de övriga fyra interna diskarna där jag har min dagliga Windows XP. Allt fungerade bra och datorn startade på W7. Jag hade aldrig någon form utav dualboot. Eftersom ett för mig viktigt program inte fungerade med W7 tog jag bort det. Det ligger ju kvar på E-satadisken så vill jag är det bara att ändra bootordning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Funkar det att ha en extern esata utgång i Windows 7 Har en adapter som man sätter i sata utgången Någon som har det i W7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts