Stim Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Enligt idg på http://www.idg.se/2.1085/1.214293/7-saker-...s-med-windows-7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Jag håller med idq till en viss del.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Det är alltid lätt att skapa sådana listor när det rör sig om en betaprodukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Det är alltid lätt att skapa sådana listor när det rör sig om en betaprodukt Jo angående kontrollpanelen så är det synnerligen lätt.... Tvivlar på att man får ordning på myllret inkl detaljer som tex brandväggen där jag själv körde "huvet i väggen" när jag botaniserade i en mer elementär funktionalitet att hantera båda riktningarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosse2 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Skulle önska lite mindre klickande till hemnätverk. (se o öppna andra datorer). Upplever det lite rörigare än i xp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Skulle önska lite mindre klickande till hemnätverk. (se o öppna andra datorer). Upplever det lite rörigare än i xp Beror förmodligen på att du gör fel i W7 då dom uttryckligen har förbättrat hemmanätverk extremt mycket i och med HomeGroup... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts