kudden Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Dom som vill ha detta program med proversion kan skaffa det fortfarande med namn raymond.cc och cod AF0B-AF0B-A0FF-6767.Jag gjorde det senast igår.O är noll.Ta hem gratisversionen och gradera upp det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 kanske bäst att förtydliga med en källa så att inlägget inte blir uppfattat / raderat för piratverksamhet. http://www.raymond.cc/blog/archives/2008/1...mondcc-readers/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyphoX Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 mycket bra program. Fast den gör alltid så att jag får installera om min e-legitimation. den plockar ju bort allt onödigt osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 kanske bäst att förtydliga med en källa så att inlägget inte blir uppfattat / raderat för piratverksamhet. Ja det hade varit lämpligt att ha med från början. Då hade jag inte behövt anmäla inlägget i onödan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 Tror du jag skulle vara så dum så jag skrev något olagligt i forumet Min e-leg.har den aldrig tagit bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts