Gå till innehåll

75 nyheter och förbättringar i Windows 7, saknas något?


Andreas Stenhall

Recommended Posts

om man har två mappar öppna och för över filer mellan dessa så fylls mappen i taskbaren med grönt tills filen är färdigflyttad, detta syns bäst om man har en stor fil.

En nyhet är det för mig iallfall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man har två mappar öppna och för över filer mellan dessa så fylls mappen i taskbaren med grönt tills filen är färdigflyttad, detta syns bäst om man har en stor fil.

Bra där, den har jag missat att ta med på listan! Det gäller även om man laddar hem en fil i Internet Explorer så visas den gröna stapeln som en indikation på "progress". Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra där, den har jag missat att ta med på listan! Det gäller även om man laddar hem en fil i Internet Explorer så visas den gröna stapeln som en indikation på "progress". Tack!

Det har jag däremot inte sett skall kolla i morgon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ändra standardskrivare beroende på vart du befinner dig"

Den nyheten har inte jag fått att fungera (b7022). Flyttar min dator mellan hemmet, skrivare A, och jobbet, skrivare B, och det händer inget när jag klickar på menyvalet.

Edit: på bygge 7048 x64 verkar det funka, i varje fall på den testdator som jag just installerade.

Edit 2: Även på 7048 x86 fungerar det. En av små saker som får en att gilla W7.

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...