Gå till innehåll

IE 8 låser sig


hazze34

Recommended Posts

Hej.

har ett skumt fel som uppstår på denna datan med Win7 MEN har samma fel i en annan med Vista.

Problemet är att ibland när jag öppnar en flik och ska vidare till en sida står den bara o "tuggar" den första sidan jag har framme funkar o kan gå till andra sidor.

Även om jag öppnar ett helt nytt fönster står den o "tuggar" ända sättet att få internet o funka igen har varit att stänga ner ALLA IE fönster då funkar de igen med flikar o nya fönster.

Detta har hänt ett par gånger nu den sista veckan och är lite irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

har ett skumt fel som uppstår på denna datan med Win7 MEN har samma fel i en annan med Vista.

Problemet är att ibland när jag öppnar en flik och ska vidare till en sida står den bara o "tuggar" den första sidan jag har framme funkar o kan gå till andra sidor.

Även om jag öppnar ett helt nytt fönster står den o "tuggar" ända sättet att få internet o funka igen har varit att stänga ner ALLA IE fönster då funkar de igen med flikar o nya fönster.

Detta har hänt ett par gånger nu den sista veckan och är lite irriterande.

Japp....hade samma problem jag med. Löste problemet på ett enkelt sätt. Började med Firefox istället. Kanske ett uppkäftigt svar, men tyvärr tycker jag MS börjar suga mer o mer. Me deras priser borde de satsa på bättre kvalité på sina produkter. Nu är ju IE8 bara i betaversion, men jag tycker den dras med för mycket olika onödiga tjänster och andra faciliteter, men det är ju en smaksak vad man vill ha.

Testa med att inaktivera alla tilläggen, och aktivera dem en efter en och se vad som orsakar problemen. Vill minnas att flash inte riktigt fungerade för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IE8 är inte fullt så stabilt i Windows 7 beta som man kunde önska. Som tur är släpptes ju en stabilitetsuppdatering för IE8 i Windows 7 beta för bara några dagar sedan. Har du installerat den?

jupp den ligger i datan. men problemet finns i båda mina datorer ... en med Vista och IE8 RC1 och en med Win7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...