LightningStrike Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jag har problem med att flera mappvyer hänger samman. Ändrar jag i "Den här datorn" så ändras vyn samtidigt i en mapp som heter "D:\Drivers" jag vill INTE ha samma vy i dessa mappar men dom hänger ihop som hans o greta, knoll o tott... jag har ändrat i registret "BagMRU Size" och testat att ta bort värden från sparade mappvyer i registret men felet kvarstår. Min fråga är då som följer, kan Microsoft inte släppa en hotfix som rättar till detta välkända fenomen? Vad jag har hör så ska inte Windows 7 lida av detta störande fenomen som Vista har blivit tilldelat, så dom vet nog hur man rättar till det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted March 4, 2009 Author Share Posted March 4, 2009 Till alla som har problem med att Vista ändrar mappvyerna efter hand av sig själv kan jag varmt rekomendera följande lilla program ExplorerView. Det rättar till så att det är DU som avgör vilken vy en mapp ska ha INTE Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts