__087 Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Hej, jag har en laptop jag lånar ut till övriga familjemedlemmar som jag meckat med en del för att begränsa deras behörighet. Jag har bl.a gått in och valt att den loggar in automatist utan lösenordsförfrågning men nu är det så att den loggar in automatist på det dolda administratör kontot. Hur löser jag detta?? Det borde fungera att skapa ett konto med begränsad anslutning som dom endast kommer använda, hjälp mig är ni schyssta. Mvh // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Tweak UI, Logon, Autologon, välj användare som skall loggas in automatiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted March 5, 2009 Author Share Posted March 5, 2009 Tweak UI, Logon, Autologon, välj användare som skall loggas in automatiskt. hehe okej, tack så mycket för tipset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 japp Tweak UI är bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts