Gå till innehåll

Hockeyintresserade?


kudden

Recommended Posts

Säger du det så.

Men jag tror Lule som enligt många experter var bort dömt denna säsong kommer gå långt.

Dom körde totalt över Frölunda igår

Ingen tvekan om att Luleå kommer att ligga högre än SAIK. Fattar inte vad som hände men SAIK var mitt favvotippade lag men störtdyker mer eller mindre. Men som alltid så ska man förtjäna sin plats i elitserien. Dåligt spel = dålig placering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skellefteå vad är de... ett hockey bockey lag??

Skellefteå? Tja de är då bra mycket bättre än många andra kärringlag. Vi låg etta för ett tag sen. Tyvvär så har dess placering sjunkit en smula men inget säger att vi inte hamnar på första plats igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skellefteå? Tja de är då bra mycket bättre än många andra kärringlag. Vi låg etta för ett tag sen. Tyvvär så har dess placering sjunkit en smula men inget säger att vi inte hamnar på första plats igen.

[/quote

Vad hjälper de att ni låg etta?? De är nu de gäller vinna eller försvinna..etta eller åtta....

Heja HV BLÅ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter resultaten från första omgången visade ju att det inte finns några kärringlag.HV bör väl klara av timrå till slut men dom är giftiga.Att frölunda åkte på pumpen så stort mot lule var ju inte bra förståss.Tror norrbottningarna kommer långt i år.Hoppas också leksand kommer tillbaka igen.Helst med rögle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är på gott humör nu när frölunda vann.Såg tyvärr inte matchen utan såg HV-timrå på TV.Varför valde VF luleå egentligen?Tränaren bestämde det.Spelarna hade inget att säga till om.Det är inte demokrati tycker jag.Dom om några måste väl veta vilka dom känner sig mest bekväma att spela mot.Men timrås hemmaarena skall tydligen vara en riktig häxkittel <_< men nu är man ju tvungen att titta på schlagersm.Programmet alla hatar men ändå tittar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gör dom verkligen.Tippar dom spelar i final.Ett grymt bra lag som ju nu har samuel pålsson också.Dessutom köper jag lövbergs lila för dom sponsrar dom.Samma sak att jag bara köper estrella för det ligger i gbg ;) Det är som ett derby när dom spelar mot VF.som sagt.hoppas dom går vidare(och det gör dom garanterat)En final mellan färjestad och frölunda hade varit mumma..Bra alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...