Nicklas Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 I startmenyn (alltså rutan ovanför All Programs) brukar jag manuellt "pinna" fast det jag använder oftast. I Vista och Windows 7 build 7000 så har man kunnat ändra ordningen på sakerna i listan genom drag & drop, men nu i build 7048 så verkar det inte funka längre. Jag har testat att slå på/av allt som verkar relevant i Customize Start Menu. Drar jag i dem nu så får jag fram en fråga om jag vill öppna det jag drar med det jag släpper det på. Detta måste väl vara en bugg? De verkar hamna i den ordningen som man pin'ar fast dem så man kan ju göra om alla från början i rätt ordning men är det någon som vet något lättare sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akerhage Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Jag håller med dig att detta är väldigt irriterande, jag vill också kunna lägga grejerna där jag vill ha dem i min startmeny. Hoppas det kommer en uppdatering till detta. Förresten, vet du eller någon om det går att få den "gamla startmenyn" som man kan få på iaf XP och Vista. Jag gillar den bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Små problem som detta är att räkna med när det gäller inofficiella byggen då dessa inte testas lika noga som officiella sådana. Vad gäller den klassiska startmenyn så finns den inte med i Windows 7 utan man är fast med den startmeny som kommer med som standard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts