nillan Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 (edited) Har min sida Blank och även mina nya flikar. Efter jag gjorde uppdateringar av bl a Winamp. Så när jag öppnar en flik i IE så får jag upp något som heter "New Tab" . Hur får jag bort detta? Hittade ingen rubrik för IE 7 därför frågar jag här Edited March 7, 2009 by Stenis Tråden flyttad till Windows XP: Rubriken förtydligad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 New Tab = Ny Flik... den ändras så fort du öppnar en sida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 New Tab = Ny Flik... den ändras så fort du öppnar en sida men jag vill ha sidan blank som jag hade förut. går det inte att ta bort detta? undrar fortfarande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogerty4evr Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Gå till verktyg--internetalternativ--flikar---inställningar---bocka ur aktivera flikar Lite konstigt att någon inte vill ha flikar då det gör surfandet smidigare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Har min sida Blank och även mina nya flikar.Efter jag gjorde uppdateringar av bl a Winamp. Så när jag öppnar en flik i IE så får jag upp något som heter "New Tab" . Hur får jag bort detta? Hittade ingen rubrik för IE 7 därför frågar jag här Fattar inte riktigt hur du menar, men skriv about:Tabs i adressfältet och tryck enter, så får du fram infosidan med länk till ytterligare info! Annars har du flikinställningar i Verktyg / Internetalternativ / Allmänt / Flikar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 i FF så behövet jag bara trycka på Ctrl + T. vet ej i IE7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Förlåt, men jag missförstod dig... e-son har rätt där, i "tabs"- Settings kan du ändra till en blank sida Ctrl + T funkar på samma sätt i ie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 IE7Pro tilläggs program för IE7 http://www.ie7pro.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Gå till verktyg--internetalternativ--flikar---inställningar---bocka ur aktivera flikarLite konstigt att någon inte vill ha flikar då det gör surfandet smidigare... Jo, jag vill ha flikar som vanligt men jag vill ha mina flikar blanka. Som jag hade förut, innan jag uppdaterade Winamp. Det är bara på IE som det blev så här. FF nya flikar är blanka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Förlåt, men jag missförstod dig...e-son har rätt där, i "tabs"- Settings kan du ändra till en blank sida Ctrl + T funkar på samma sätt i ie. Använder jag Ctrl + T så får jag upp en ny flik i IE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Jo, men du har alternativ att välja hur flikarna ska visas... blanka, new tab eller din favoritstartsida. De alternativen har du där e-son gav dig sökvägen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts