Salle Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Hej! Undrar om någon har erfarenhet av följande: Har skaffat mig en digital fotoram (Nextbase15),som skall kunna läsa usb minnet! Jag provade att stoppa in ett på 8gb(sandisk) men den kunde inte läsa av det!! Kan detta bero på storleken på minnet??Har tyvärr inget mindre nu att testa!! Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Ska inte den kopplas till datorn med usb kabel för att man ska lägga in bilder musik osv på det inbyggda minnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Hej!Undrar om någon har erfarenhet av följande: Har skaffat mig en digital fotoram (Nextbase15),som skall kunna läsa usb minnet! Jag provade att stoppa in ett på 8gb(sandisk) men den kunde inte läsa av det!! Kan detta bero på storleken på minnet??Har tyvärr inget mindre nu att testa!! Tack! har du rätt filformat på bilderna? lite om nextbase http://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12593835 mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Sandisk Cruzer Micro ReadyBoost jag tror att dessa fungera endast mot datorn eller köp ett nytt man kan formatera om usb-minnet O.B.S. glöm inte spara det Ni har på minnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts