Gå till innehåll

Programtips: SIW:an!


Sunshine

Recommended Posts

Hej alla glada forumisar!

Jag har SIW installad i min dator. Undrar jag över något så tar jag chansen att öppna detta suveräna program, för att ta reda på. Vad har jag för moderkort? Minnen? med mera, med mera.

Skall jag nu byta minnen t.ex. så vet jag ju vad jag sett i informationen via SIWAN! Enklare kan det ju inte bli. Samtidigt, vill ha reda på vilket moderkort har jag? Kan jag uppgradera processorn? Ja, frågorna får man svar på, inom några tiondelar/sekunder.

Så, jag kan bara rekomendera detta program! Är man NOVIS, inga problem där heller, mycket självhjälp, tycker då jag..

Finns på http://www.gtopala.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla glada forumisar!

Jag har SIW installad i min dator. Undrar jag över något så tar jag chansen att öppna detta suveräna program, för att ta reda på. Vad har jag för moderkort? Minnen? med mera, med mera.

Skall jag nu byta minnen t.ex. så vet jag ju vad jag sett i informationen via SIWAN! Enklare kan det ju inte bli. Samtidigt, vill ha reda på vilket moderkort har jag? Kan jag uppgradera processorn? Ja, frågorna får man svar på, inom några tiondelar/sekunder.

Så, jag kan bara rekomendera detta program! Är man NOVIS, inga problem där heller, mycket självhjälp, tycker då jag..

Finns på http://www.gtopala.com

Hej! En god idè är att lägga SIW:an på ett usbminne.

essin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! En god idè är att lägga SIW:an på ett usbminne.

essin

Aha! Det tänkte jag inte på, VA bra! Kan ju tas med, dit man skall! Tackar för tipset! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...