BareJag Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Sen igår klarar inte en laglig XP-version valideringen hä. Meddelandet om att det är en oäkta windowsversion dyker upp, men i övrigt inga andra begränsningar kommer. Inga övriga meddelamden, inga begränsningar av windows. Software Distribution Service 3.0 står i systemåterställninar i stort sett dagligen. Men det går inte att återställa windows oberoede av vilken återställningspunkt man väljer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Vad händer om du validerar Windows på http://www.microsoft.com/genuine/ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lellec56 Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Nu har jag med råkat ut för samma angående valideringen och xp. Får meddelandet att xp inte kan valideras, trots att när jag installerade xp så gjordes en validering och det var inget som helst problem, men nu får jag upp meddelandet att "denna produktnyckel tillhör en volymlicens". Jag har den äkta xp-skivan och produktnyckeln och den var inköpt på PC-superstore i Kungens Kurva. Hur kan det komma sig???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Nu har jag med råkat ut för samma angående valideringen och xp. Får meddelandet att xp inte kan valideras, trots att när jag installerade xp så gjordes en validering och det var inget som helst problem, men nu får jag upp meddelandet att "denna produktnyckel tillhör en volymlicens".Jag har den äkta xp-skivan och produktnyckeln och den var inköpt på PC-superstore i Kungens Kurva. Hur kan det komma sig???? Det är nog bara att, ringa till MS och klaga över det inträffade! Har man bara CD-Skiva och Programnyckel [laglig] så lär det inte vara några problem att få det tillrättat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts