JockoR Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Tjenare, jag är i behov av just VNC Viewer. Någon som har en lösning på detta ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Tjenare, jag är i behov av just VNC Viewer. Någon som har en lösning på detta ? Funkar det inte i w7 eller vad menar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JockoR Posted March 11, 2009 Author Share Posted March 11, 2009 Funkar det inte i w7 eller vad menar du? Precis, men det kanske bara är att jag gör på fel sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 hittade detta.. och denna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Jag antar att du kollat kompatibilitetsfliken under egenskaper för programmet? Detta ser ut att vara ett medvetet fel i programmet eftersom den i klartext säger att den vägrar köra en funktion för den känner av ett okänt OS. Borde vara lätt att lura programmet genom att ändra kompatibilitetsläget. Sånna här fel är helt upp till utvecklaren att lösa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts