Gå till innehåll

Assassins Creed


aok

Recommended Posts

Har testat att instalera Assassins Creed på min laptop.. det går att spela men det går inte fort och är inte snyggt.

Hur som helst så är jag lite ställd till siffrorna i som går att utläsa i spelutforskaren.. se bild

Borde ju inte vara möjligt att starta överhuvudtaget eller är det något jag inte förstår?post-1022-1236773117_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först och främst vill jag gratulera dig till ett fantastiskt bra spelval :) Om du inte ger upp i början då det kan kännas monotomt, utan fortsätter att spela klart hela kommer du förstå hur kul spelet är. Spela med en gamepad, tangentbord och mus suger totalt till sånna här spel.

Men för att svara på frågan så betyder minimala och eller rekommenderade specifikationer ingenting när man spelar spel. Såvida grafikkortet inte saknar funktionalitet som spelet kräver så kan du spela alla spel. Det index du får från Vista är baserat på prestanda, prestanda betyder bara hur många bilder / sekund man kan se spelet i, inget mer. Om du går in i spelets option och sänker grafiken (speciellt skuggor i detta spel) så kommer det flyta på hur bra som helst. Jag spelade detta på en sämre dator än vad du har och det gick hur bra som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
  • 8 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...