Snoffa Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Finns det att tillgå eller är det försent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Använd beta nyckeln, Funkar utmärkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Nycklar behöver inte användas förrän efter 4 månader om man kör med "slmgr -rearm" tre gånger. För ett betabygge så behövs generellt sett aldrig en nyckel. Det är ingen skillnad i funktionalitet om man har aktiverat eller inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 Men hur gör jag när jag kommer till stadiet att ange nyckeln då? Är de bara att trycka next ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Jepp så är det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Har du inte nyckel till win7 beta? hur fick du tag på din win7 då? man fick ju nyckel då när man laddade ner den från MS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Har du inte nyckel till win7 beta? hur fick du tag på din win7 då? man fick ju nyckel då när man laddade ner den från MS! Hur många av de som testar tror du laddar ner sin beta från microsoft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hur många av de som testar tror du laddar ner sin beta från microsoft? Vet inte, eftersom jag gör det själv så tror jag och hoppas att alla andra gör det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 Har du inte nyckel till win7 beta? hur fick du tag på din win7 då? man fick ju nyckel då när man laddade ner den från MS! Jag har fått en bränd skiva av min bror då jag inte har internet på min stationära dator hemma. Han själv har ingen beta nyckel, så jag antar att han laddat hem från någon annan sida än ms egna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Jag har fått en bränd skiva av min bror då jag inte har internet på min stationära dator hemma.Han själv har ingen beta nyckel, så jag antar att han laddat hem från någon annan sida än ms egna. det är bara 5st beta nycklar ute på nätet och alla kan använda dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Vet inte, eftersom jag gör det själv så tror jag och hoppas att alla andra gör det. Varför hoppas du det? det spelar väll inte dig någon roll eller? det är bara 5st beta nycklar ute på nätet och alla kan använda dem? Inte för att du talade till mig, men var det där en fråga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Varför hoppas du det? det spelar väll inte dig någon roll eller?Inte för att du talade till mig, men var det där en fråga? http://lifehacker.com/5128018/windows-7-be...ilable-for-real Fungerar fortfarande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 http://lifehacker.com/5128018/windows-7-be...ilable-for-realFungerar fortfarande. Vad är det som händer? Jag har inte utryckt en önska efter en nyckel eller är jag så sinnesförvirrad att jag inte förstår vad som sägs eller vad jag själv skriver!?, börjar tro att allt jag skriver översätts till någon slags random blablabla Jag undrade bara vad Rebom menade, för det förstår jag absolut inte ett smack av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Vad är det som händer? Jag har inte utryckt en önska efter en nyckel eller är jag så sinnesförvirrad att jag inte förstår vad som sägs eller vad jag själv skriver!?, börjar tro att allt jag skriver översätts till någon slags random blablablaJag undrade bara vad Rebom menade, för det förstår jag absolut inte ett smack av. Får ursäkta, var inte meningen att svara enbart ditt inlägg. Lite förvirrande med alla "Svara" knappar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Får ursäkta, var inte meningen att svara enbart ditt inlägg. Lite förvirrande med alla "Svara" knappar. Lugnt.. blev bara lite orolig över min mentala hällsa där ett tag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Varför hoppas du det? det spelar väl inte dig någon roll eller?Inte för att du talade till mig, men var det där en fråga? *Nej inte mig utan det är alltid roligt och har lite ärliga människor kvar på jorden testa och känn hur det är *nej det var inte en fråga utan blev en frågetecken bara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 *Nej inte mig utan det är alltid roligt och har lite ärliga människor kvar på jorden testa och känn hur det är Jag behöver väll inte vara oärlig för att jag säger som det är eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Jag behöver väll inte vara oärlig för att jag säger som det är eller? Man börjar misstänka det på tanken att du hakar upp dig så på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts